❤ ....aQ saYanG QamOO.... ❤

Wednesday, July 14, 2010

Rutin Hari Ini

salam.. yuhuuu !! hee... hari ini aku bangun seperti biasa.. pagi yang indah,matahari pagi yg agak2 panas dan silau e2 telah membangunkan aku dari tidur lena ku...semalam aku dengan sepenuh hati  mengeluarkan airmata yang berharga e2 jatuh dgn rasa sakit... huhu..law x ku kawal maybe aku xda lagi d dunia ne. susah untuk bernafas,dan lantas mata ku tertutup dengan lenanya aku tidur tnpa memikirkan apa yg dya bls smlm. pagi2,aku menerima msg dri dya,msg smlm yg belum ku baca dek krana kesukaran tuk bernafas, huh ! dengan rela hati dan bingung membaca isi msg tu.. "Mulai hari ini kita dua putus !" mcm tu ar dya ckp... aku dengan melafazakan keluhan yang berat terpaksa merelakan dan ikhlas menerima bhwa kami tidak bersama lagi. ahhh.. gila ! kaw bwat keputusan yang sangat.tburu2 dan aku rasakan e2 keputusan yg bOdOh.. kaw sememangnya tidak gentleman ! dengan lemah lOnglai aku ke dapur , dan terus menikmati sarapan pagi... 'makan lagi bagus' aku melupakan sejenak masalah ku dgn dya,walaupun ingatan ku terus kpada dya.

lepas tu, aku ke bilik dan membaca sekali lagi msg yg dya hantar. huh ! sungguh mengecewakan... ku buang hp ku ke tilam dan beansur bangun dan mengemas rumah. sambil mendengar lagu dengan tidak tersengaja nya aku terputar lagu 'Bila Cinta' dri Filianti Vlee (versi permpuan) aku cuba menghayati lirik nya,ahhh... janji tinggal janji ! aku teringat lagi dengan dya..peduli lah dya ! law dya syg aku dya kan pujuk aku.. dya taw dya yg salah !

sesudah mengemas rumah , aku rehat sebentar langsung g mandi.

aku baring d tilam empuk ku dan membaca kembali msg kami smlm , dengan lantang nya kami begaduh.. dengan egOnya kami menyuarakan ketidak puasan hati... hati ku menangis .. sanggupnya dia siksa Org yang dia sayang.. apa gunanya kita bersama walau secebis rupanya yang aku sayang tidak pernah ku lihat. lantas, rupa siapa yang ingin ku bayang kan ??? ini lah punca pergaduhan kami. aku taw dia takut memberi gambarnya sbb dya takut aku kan meninggalkannya setelah ku melihat wajahnya. Dya tidak mahu aku jadi seperti exgf kwn nya,yang meninggalkan kwnnya setelah melihat gbrnya. huh... sanggupnya ! apa yang kamu fikir law cam g2?? kamu x terasa tersiksa???? mcm selfish kan ??? huh.. susah untuk aku huraikan. Rasa hati meberOntak maw htr text dgn dya. namun egO ini menghalang. kaw buang aku ? xkan aku yg nak kat kaw blek ? dengan senangnya kaw lepas kan aku. Aku redha tuk sekali lagi.

Seharian menunggu khabar nya.. namun hampa jak yang aku terima. aku sabar. cuba menahan perasaan. d dalam hati, 'kalau ini yang terakhir pada hubungan kami,aku mahu menyendiri tuk jangka masa yang lama' . D petang itu aku bergelak ketawa dgn kedua-dua nyawa ku. dengan gembira kami bermain daun terup. membuat aku terlupa yang aku ada masalah. gelak ketaw meriuhkan suasana petang itu. sungguh bahagia diriku walaupun aku hidup d dalam serba kekurangan. syukur Ya Allah...

Malam ini aku hanya melayan facebOok.. aku melihat profilnya ! 'what ?! dya remOve aq???!! ' sedihnya hati.. walaupun kita putus xkan terus mau jadi musuh??? sungguh kejam diri mu. rasa hati ingin menangis,namun d kepala cuba menenangkan hati. Cinta.. kaw datang dan pergi,namun aku sentiasa menghargai d setiap kehadiran mu..cinta yang beputik hanya sementara telah membuat jiwa bahagia. dengan cOretan ini.. ku melafazkan dOa... jika kaw bukan untukku,cari lah yang lebih baik dari diri ku...

No comments: