❤ ....aQ saYanG QamOO.... ❤

Tuesday, July 13, 2010

KERJA !

huhuhu.. dah agak2 lama ku x update blOg ku ne.. entah.. xda mOOd nak update.. hehehe..fikran ne asyik fkir benda len jew.. Duit ! Duit ! Duit ! dri mana mO dpt duit ?????? xkan jatuh dri langit ???? ada kew Org nak bg percuma cam 2 jew? ehh.. xda..kan ? kan ? kan ? Jawabnya, KERJA ! e2 ar lam Otak ku skrg ne ! aku mO KEJA !!!!! fuhh... hati mmg xsng bila fikirkan benda ne... mmg excited nak keja.. nak rasa dunia luar camana.. hihi~ sOk kawan aku da start keja.. aku ??? bila ??? adesss.... Keyakinan ku tiada... sungguh lemah !!! apakah aku d terima ??? byk yg aku kna fkir ! huh... smgt kejap ada,kejap g ia akan menghilang cam tu jew. MEREKA yakin kan aku bhawa aku BOLEH.. tp.. aku xtahu..aku xtahu d mana semangat diriku sekarang. aku semakin menjauh dari mereka ! hurmmm... aku mau nangis !!! knp semua ne berlaku dlm sekelip mata jak ?????? aku xtaw camana maw hadapi semua ne ! Ya Allah ! Pulangkan lah Keyakinan dan Semangat ku kembali !

No comments: