❤ ....aQ saYanG QamOO.... ❤

Tuesday, July 6, 2010

DO U KNOW HOW MUCH I MISS U ? DO YOU ?

Salam... kOrg sehat ? bru terasa nak wat entry hari ne... urm.. sukar nya tiap2 hari yang aku lalui..CINTA ? entah.. mengapa terlalu banyak jangkaan yang aku bina. Dan aku amat berharap dya kan meruntuh kan semua jangkaan ku. aku TERLALU rindukan dia.. Sangat2..

kadang2 hati merintih .. ingin aku menjerit untuk meluahkan isi hati ku. Tapi apakan daya.. mulut ku hanya mampu terkunci rapat. dan bisik hati berkata alangkah baiknya aku bersabar dan hanya berdiam diri. kerana itulah sifat diri...


Ahhh.... ingin ku usap airmata yang dengan rela mengalirkan air2 yang jernih dan lantas menenangkan hati yang duka.. aku sungguh merindukan mu.. namun aku faham,kau sedang melangkah ke dunia cita-cita mu..tidak mungkin aku membiarkan mu meninggalkan semua kerana diriku.. Aku sangat menginginkan dirimu terus berjaya... Dan ku harap,kita kan terus BERSAMA...

I MISS U SO MUCH DEAR.....
Aku bahagia berada d sisi mu...Aku bahagia memliki dirimu.
CINTA KAN TETAP MILIK KITA...

No comments: