❤ ....aQ saYanG QamOO.... ❤

Saturday, October 23, 2010

Si Budak Kampung Yang Gemuk Dan Nakal.. :D


hahaha!
aQ tertawa..
indah di masa itu...
ku jalan ke sana..
ku jalan ke sini
aku tidak pedulikan kata bOnda..
seronok !

hahaha !
Di suatu ketika
aku ikut kawan-kawan ku..
lasak diriku dri kemampuan ku..
sakit bOnda !
si tua Ynag mengangkat ku
dan langsung berkata..
"beratnya budak nie.."
aku nangi ketika itu.. menahan sakit...
kini... aku malu...
tertawa bila ku imbas lagi...

hahaha !
aku gembira !
aku naik smpan itu...
syurga makanan di sana !
indah tidak terkata !
di rumah ku lihat kayu itu...
cubitan singgah di peha ku..
janji tidak buat lagi bonda !

hahaha!
aku menangis...
mereka tidak ingin bertemn dengan aku..
putus kawan !
esOk,kmi bergembira semul !
bahagianya saat itu ...

hahaha !
dulu siang ku lesap.
nun jauh dari rumah..
aQ bermain tanpa hirau perut ku..
di sana.. aku berkumpul dengan mereka..
makan bersama
lauk biasa tapi selera kami luar biasa !

hahaha !
ku menangis sambil tertawa..
indahnya saat itu..
aku ingin teman-teman ku kembali..
aku ingin kehidupan riang ku lagi..

kenangan masa lalu..
membawa kit kpda hari ini...
indah saat itu..
bhagia saat itu..
Hanya kami yang dapat rasa...

Budak yang cOmel dan nakal....

No comments: