❤ ....aQ saYanG QamOO.... ❤

Tuesday, June 15, 2010

jangan kaw jatuh airmata !



aQ x faham knp smua kan jadi bgini..
adakah aku terlalu bOdOh kerana aQ trima kaw?
Dengan satu cerita,
kaw terus berlalu pergi...
adakah e2 keputusan dari hati kecilmu..
ataw dari akal mu yang sempit..
aq bisa menerima keputusan mu..
dan aQ xkan bisa menerima maaf mu lagi..
bg ku..
tiada yang lebih indah melainkan mencintai diri sendiri..
daripada mencintai hati yg tidak pernah menghargai...
bakal adakah kemaafan darimu ..
atau kau membiarkan saja ia sepi...
aku bisa hiporit dgn Org lain..
tp aQ tidak bisa menipu diri Q sendiri..
jangan kaw jatuh air mata !
aQ akan menahan mu selagi aku mampu !
didlm dirinya ku melihat kekOsOngan ilmu ...
ilmu untuk mengawal gerak hati...
mampukah kaw mengawal hati yang lain???
aku bersyukur..
kaw memilih jalan ini d saat kita belum melangkah jauh lagi..
aku masi bisa menerima dgn redha...
carila jalan hidup mu dngan seOrg hawa
yang bisa membuat kaw merasa sempurna bila kaw d sampingnya...
terima kasih dgn kebahagiaan yang kaw berikan meski ianya sementara..
hubungan ini x akan d teruskan lagi.....

airmata....
jan kaw jatuh !
Q tidak merelakanmu jatuh !



No comments: