❤ ....aQ saYanG QamOO.... ❤

Saturday, February 26, 2011

yuhuuuu !


salam hari sabtu !!! hehehe... korg bwat apew?? mesti ada time ne yang masi tido kan??? huhu.. beznyew ! rase nak tido.. xma g keja ai ne.... demam lorrh... nak wat pa??? dah mmgxda cuti... merasa la penat time ne. hee...

cam biasa ar.. aku taip ne tgh dlm keta... relax kunuk... meluah pa yg patut... nak cerita sal cutomer laak... sakit rasanya layan customer... ada satu cutomer aku yg sgt2 cerewet.. smua dia nak try... dah kita ckp yg mana padan,dia nak cuba gak yg lain.. kena g dgn Mrs aku yang senang2 jew promote baju dia,mnambhkan lagi saket d hati ne... fuhh.. pena ari tu dia dtg... time ne ku sakit... demam+selesema+sakit kpala... time tu jugak dia buat ragam.. fuhhh.. punya la aku tnsion.. kena2 g supervisor aku blik sbb sakit kpala,tggl aku ngan kwn sekerja jew yg layan....tiqa nama dea,.,, tgh asyik aku layan,c tiqah dah p kemas baju.. aku sgka dea masuk dlm blek.. panya kuar minta urut kpala ngan kwn pekerja aku yg len.. hahahaha... diorg xleh layan karenah cutomer aku.. haahahaha... adehhh... jap ag dea nak yg ni,ps tu nak mintak yg len plak.. dah la stok kena panjat.. bukan sng nk panjat.. silap2 leh jatuh tgga lak.. sapa nak tanggung sakitnya??? kami jugakkk.. fuhhhh....aku xleh nek tangga,aku takut tahap gabn.. paksa suh kwn aku... diorg membebel gak.. aku kuar jap,aku g cubit kwn2 aku gara2 tension.. kesian kwn aku...hahaha... pas dah aku cubit,lega sikit.. nasib dea cerewet,dea bli byk.. kalu dea bli satu jew.. sumpah xmaw layan lagi ! huh....pas jew dia blek,mrs ckp ngan aku,bg satu sticker ma kwn2 ku... kesian,smpai pening layan mck tu.. hahaha... aku kuar jak trus aku ketawakan c tiqa.. kesian dea.. cam xbnafas da dea ckp... diorg heran camana aku sabar layan mck tu.. mck tu kuat sycho... heee.. dah faham dah camana cara dea.... so,tu ar aku tenang jak layan dea....

kadang2 lucu gak bila aku fikir.. hehehe... kngn tu jooo... k r , nak sampai da ne... len kali ku post g.. hehe...
salm...

No comments: