❤ ....aQ saYanG QamOO.... ❤

Friday, February 25, 2011

my friday day !


haluw pechenta beLog !!! suda lama ne x bertandang d beLOg buruk kuw ne.. heee,,, rindu lak rasanya nak tai2 something d belog ne... time aku taip ne.. aku dlm prjalanan nak g kja.... huhu.... penat raanya.. dah r demam ari ne... dalam kpala ne, trlalu byk yg d fikir... mlas nak luah ma org len... malu.. kat beLog akuw x malu lak... ari ne entah nak target brapa...maybe byk.. sebab kerajaan da gaji mungkin... meti byk customer... hehehe... entah apa customr ari ne.. mcm2 karenah yang pernah aku layan.. yg cerewet,yg sempoi.. yang bek hati.. yang mesra.. .. yg lucu.. byk ar.. yg kin bachat pun ada gak... jawabnya??? sabar jak la iejah oi.... law xjualkomisyen xda plak nnt.. hehehe... asa2nya.. gaji kuw byk potong bulan ne.. gara2 abg kuw la.. sukak lambat.. huh.... dlm fikiran,byk benda yang nak di beli.. nak bg mak lagi.. nk bg mcck lagi.. blum lagi yang mintak spen ?? hahahaha... poning kopala den.. fuh... esok genap akuw keja 1 bulan..xsng bnrnya kerja ne... bru kuw nmpak dunia luar ne camana..susah maaw cri duit... tp bila da dpt duit,sng plak nak 'buang2' duit... haha...

dalam berapa minggu ne.. byk bnda yang aku fikir.. trutamanya.. pasal aku n dia.. hbgn kami hancur belake.. hee... entah knp jd cam gni.. hati kuw tawar tuk percaya ma dea llagi... aku sndiri xtaw knpa... yang aku pasti,aku mmg mcm gni.. susah mw pcya kalu akuw da pena kena tipu.. d luar aku mengiyakan,tp dlm hati,aku menidakkan.... kalu aku da nmpak bukti bru aku pcya,... dea da tukar number.digi plaknya.. adehhhh.... sakit jiwa.. d la kurg kedit.. xpala.. mgkin dah xda jodoh.. pksa tabah jak la..........

k r,dekat da ne.. nak g keja.. dokan akuw dpt byk ctmer ari ne.. lov u all !!! muaxxx... salm.. :)

No comments: