❤ ....aQ saYanG QamOO.... ❤

Tuesday, March 22, 2011

6 day to go... :)

6 day left ??? what ?! my befday come so fast ! 19 ???????? hahaha.. tua sua !! takut plak aku masa brlalu dgn cepat bhaa... maw taw ku takut apa ?? takut urg lupa befday kuw !! uwaaaa... sedey tuw.. lagik2 law teda adiah.. hahahaha.. *demand c iejah weiiii...* haha...

bha.. selesai countdown... kmrin aku ada add sowg kwn lama masa d wap... hee... ragu2 gak.. sgka bukan dea... dah dea confirm,akuw post ar d wall nya... then dea bls,dea knl aku jugak,, windu gak,coz,dea ar tmn kuw slalu b'PM... hehe..dah taw prkmbgn masing,crita sal cintan cintun lak.. agak lama dea single,n now tgh ngorat awek tawau... xtaw sapa.. lom tny g... dea tny akuw pompuan suka yg camana? i dunno... but,bg aku.. the gentleman have to be what he are... ada ssetgh pompuan ne yg sgt cepat bosan,ada yg leceh,ada yg demand,ada yg bek,ada yg pybr... tplg dri llaki maw handle camana...

bila dea sedih dia bgtaw kaw bru kaw xlayan,confirm mulut dea pnjg sedepa... bila dea happy kaw xendah,msti muka dea monyok g..bila kaw sakitkan hati dea,rajuk nya pasti lama law xkena dgn cra pujukan yg hebat.. hahaha... lagi satu,kalu dea sedih,ko kena ar bwat lawak... jangan jak kaw wat lwak bodoh,sudah.... haha..

lagi satu,pompuan ne mintak puji sikit... kaw jadi llaki jangan kedekut ya ? haha.. bila2 masa dea mntk blikan smething,kaw kena cepat2 siapkan bajet.. hahaha... pompuan suka d bg hadiah,even murah,e2 da cukup wat dea rasa d hargai...

llaki yg memahami e2 yg pompuan suka... law kaw xphm ma dea,kaw kan d ckp xpnah pdulikan dea....

apa g ya ???? akuw xbrapa taw.... sebab aku bukan demand,aku suka llaki yg sederhana.. xkurg x lebih...
yang penting, just be yourself and try to change the true nature of a negative to a positive. :)


nite ! :D



No comments: