❤ ....aQ saYanG QamOO.... ❤

Wednesday, January 26, 2011

Korg mesti baca ! :D

salam satu malaysia.. hari ne aku kmbali lagi update2 beLog akuw.. hehehe... selepa akuw mala tahap gaban update,finally,akuw merajinkan diri aku menaip keybord laptOp abg Q ne..aku bru blek keja.. byk weh yg akuw lalui.. fuhh.. mcm maw gila... mls maw cita sal tu.. dgn rajinnya akuw.. tertukar jua la backgrOund akuw.. sekali lagi.. hahaha... sukak akuw tukar2 kan ??? hikhik... akuw xpuas ati ma BG akuw.. sO ,akuw tukar la.. hehehe....akuw maw padam semua entry... shOuld i ?? akuw rasa pOyO gt ayat2 akuw.. hahaha.. *blushing*
shOuld i meh ? huhu... nway,if kOrg tebaca,pleiz kOmen2 ya ????? hehehe..... yOur OpiniOn is really2 needed ! :)

1 comment:

wanie m'nJ said...

cun la!!rajin kau tukar eh iejah.aku dah berabad kot x tukar.malas nak edit2.finally,aku biar kan blog aku kosong.nway,aku ada entri baru.hehe