❤ ....aQ saYanG QamOO.... ❤

Thursday, August 5, 2010

I HATE TO BEING CONFUSING !

Hurmmm… kmrin hari yang penuh menyedihkan.. penuh dgn tnsiOn… entah r knp leh jd cm ne… yang pasti aku sangat bnci dgn keadaan mcm gni…
Dari pagi aku mnunggu msg dri dya.  , 
“nnt dear msg balik k ? dear tension sgt mlm ne. “
“ok.. “
Aku melelapkan mata hingga ke pagi , aku tgu dan trus tenggu msgnya.. tpm,besa la pOmpuan.. perasaan risau mesti ada dlm hati kita kan ??? aku yg msg dya…. Tp kami bmsg Cuma 4 msg jak .huh ! tensiOn sesangat.. nmpak sangat dya x sedar aku d sisi dya skrg.. nmpak sgt dya x perlukan aku… d hati penuh berdebar.. entah apa yg akan ku lihat lepas ne…
Malam.. dya msg aku ..
“love u cyg ! miz u so much !”
Aku blurrr…… “love u too.. miss ?? “
Ada ka sekelumit rindu untuk aku d saat2 mcm gni ??? aku rasa tidak…

Kehadiran ‘dia’ yang tlah lama tidak ku ketahui d mana dirinya,.. kini hadir brtnykan khbr.. aku bingung ! aku benci ! aku x ska ! aku xda mOod ! . kaw d mana saat aku perlukan kaw? Kaw menghilang tnpa kata,kini aku bersama  cintanya , dan kini kaw dtg dgn pnuh harapan. Aku tegas mengatakan TIDAK !

Rebah diri ku lemah d pembaringan.. tangisan penuh kekeliruan,tangisan yang penuh kesedihan telah ku sebatikan d dlm rasa hati.. aku puas ! sakit hati memikir kan dia yang tidak meyedari kehadiran ku skrg ! terlena aku d dlm kesdihan… enggan memikirkan apa2 , menikmati mimpi yang indah yang pastinya tidak nyata…

No comments: